Friday 19 August 2016

Декілька слів про пошуки книжок-друзів

Як насправді важко знайти книгу собі до душі! В мене є декілька улюблених книжок та серій, які я постійно перечитую, бо не можу інакше, але іноді хочеться відкрити для себе щось нове – нові світи, нових героїв, нові пригоди... Це дивно, адже книжок так багато! Тож у чому проблема? Іноді здається, що книжок аж занадто багато – бо як же їх усіх прочитати??? От як заходжу до книгарні, очі то й діло розбігаються. Назбираю цілий врожай, а потім як починаю читати, розумію, що щось воно не те – не до душі. Гарна книжка, так, але… але… але… 

Бути книгофілом важко. А бути вибагливим книгофілом той поготів. Бо я ж не шукаю просто якусь гарну та цікаву книжку, яка легко читається та дарує миттєву насолоду. Ні. Я шукаю таку книгу, яка стане моїм найліпшим другом та невід’ємною частинкою мого життя; яка буде мене надихати та підтримувати; до якої я буду повертатися знов і знов; від якої мені буде затишно та солодко – не люблю книжки після прочитання яких стає ще гірше на душі ніж після перегляду новин – проте, яка даси над чим добряче покумекати… Ось такі в мене критерії до улюблених книжок, нічого не можу з цим зробити, я їх не один рік вдосконалювала))) 

Підсумок: За останні два тижні я прочитала чотири книжки, та гарного друга так і не знайшла. Виявляється, знайти таку книжку так само важко як і написати.

No comments:

Post a Comment