Sunday 17 January 2016

Айхо, або Подорож до початку — читаю українською

Я познайомилася з Оршулею Фариняк, авторкою української фентезі «Айхо, або Подорож до початку» (видавництво Твердиня), в минулому році у Львові під час відвідування курсу «Як видати книгу». Почувши, що в неї є власна надрукована книга та ще й фентезі, я не змогла не придбати її, бо обожнюю фентезі і ніколи не читали цей жанр українською. На мій сором я неприпустимо довго читала таку захоплюючу книжку, але нарешті, як тільки в мене з'явилося трошки вільного часу, я знов поринула в її фантастичний та наповнений небезпек та пригод світ.

Я десь чула як Айхо називали українським Гаррі Поттером. Дійсно, можна провести деякі незаперечні паралелі між цими двома героями, але, як на мене, то ця книжка за своєю маштабністю, кількістю героїв, країн та народностей, фантастичних істот та тварин, різноманітних назв, місцевин, діалектів та, звісно ж, пригод та небезпек нагадала мені «Володаря Перснів». Тільки подивіться на ці назви: Вернакія, Шанталія, Сакарія, Оздерія, Ракія... В Оршулі Фариняк безкрайня фантазія на пригоди, описи, назви та імена. Вся книга це суцільний блискавичний екшн від якого аж голова кругом йде. Тож, якщо ви любите екшн, фентезі та героїв, які не зупиняються ні перед чим, щоб досягти своєї мети, навіть коли все здається марним та безнадійним, то вам обов'язково потрібно прочитати цю книгу. До того ж, це тільки початок! А я вже читаю другу...

No comments:

Post a Comment